یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۶:۱۶:۱۹

با کاربست 8 دکل سنگین ناوگان شرکت ملی حفاری ایران
پیشرفت عملیات حفاری در میدان نفتی آزادگان جنوبی از 91 درصد فراتر رفت

باشگاه خبری فراساحل: مدیر پروژه حفاری میدان نفتی آزادگان جنوبی در شرکت ملی حفاری ایران از پیشرفت 91 درصدی عملیات حفاری 40 حلقه چاه  در این میدان خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، منوچهر اسدی روز چهارشنبه (17 آذرماه) در توضیح بیشتر در این باره اظهار کرد: حفاری این تعداد چاه از اوائل سال 93 از سوی شرکت مهندسی و توسعه نفت به این شرکت  واگذار شد.

وی با بیان اینکه تاکنون برای حفر 40 حلقه چاه افزون بر 140 هزار متر حفاری صورت گرفته است، افزود: 8 دستگاه حفاری سنگین خشکی ناوگان شرکت در عملیات حفاری این چاه‌‌‌ها بکارگیری شده است. اسدی با اشاره به این که همزمان با اجرای عملیات حفاری در این موقعیت، از سوی شرکت متن تعمیر و تکمیل سه حلقه چاه دیگر به ملی حفاری محول گردید، گفت: از مجموع 3+40 حلقه چاه در زمان حاضر حفاری 30 حلقه تکمیل نهایی و در اختیار کارفرما قرار گرفته است.

مدیر پروژه حفاری میدان نفتی آزادگان جنوبی در شرکت ملی حفاری ایران هم‌افزایی و همکاری نزدیک میان مدیران و متخصصان این شرکت با شرکت مهندسی و توسعه نفت در اجرای پروژه منطبق با برنامه را  با اهمیت دانست و اظهار کرد: چاه‌‌‌های باقیمانده نیز تا پایان امسال تکمیل و تحویل کارفرما خواهد شد. وی پروژه حفاری در میدان نفتی آزادگان جنوبی را که به صورت کلید در دست اجرا و مراحل طراحی، مدیریت، تامین کالا و مواد و ارائه خدمات جانبی به عهده این شرکت است را از جمله پروژه‌‌‌های موفق عنوان کرد که در میادین مشترک اجرا ‌‌‌می‌شود. گفتنی است: شرکت ملی حفاری ایران هم اکنون حفاری در میدان‌‌‌های یاران جنوبی، آذر، فاز 14 پارس جنوبی و بخش خشکی میدان گازی کیش را به صورتEPDS در دست اجرا دارد.



  کد خبر : 2897
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :